Аналіз розгляду звернень громадян органами Міндоходів Львівської області за січень-липень 2013 року

Аналіз розгляду звернень громадян органами Міндоходів Львівської області за січень-липень 2013 року

07.08.13 08:14 0 883
Реалізація конституційних прав і свобод громадянина, закріплених Конституцією України, значною мірою пов’язана з можливістю звернення до компетентних органів у випадку порушення зазначених прав і свобод.

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Своє право на звернення громадяни можуть реалізувати звернувшись письмово чи усно до органів Міндоходів Львівської області.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників, проводиться детальний аналіз звернень, що надходять від громадян.

Впродовж січня-липня 2013 року до органів Міндоходів Львівської області від громадян надійшло 701 письмове звернення, з яких 671 заява та 30 скарг.

Основними питаннями, що порушувалися у письмових зверненнях, є ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків (164 звернення) та питання, пов’язані з діяльністю митниць (205 звернень). Актуальними також є питання оподаткування доходів від підприємницької діяльності, вартості одержаного у спадщину майна та щодо можливості користування податковою знижкою.

За результатами розгляду задоволено – 146 звернень, надано роз’яснення на 404 звернення, відмовлено – 33, направлено за належністю до інших органів – 31, визнано анонімними – 18, на стадії розгляду – 65 звернень.

Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, працюють приймальні громадян.

Впродовж січня-липня 2013 року керівниками органів Міндоходів області проведено 156 особистих прийомів. Крім цього, заступниками керівників територіальних органів Міндоходів області здійснено 20 виїзних прийомів у найбільші населені пункти районів.

Зваженість, пильність, неупередженість – важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами Міндоходів у Львівській області та громадянами.

Додаткові матеріали

* Аналіз надходження письмових звернень громадян до органів Міндоходів Львівської області за січень-липень 2012-2013р.р. (Завантажити)

* Динаміка показників у розрізі видів письмових звернень громадян до органів Міндоходів Львівської області у січні-липні 2013року (Завантажити)

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Волинь: санепідемслужба ...
Наступна новина: У Рівненській області ...

КОМЕНТАРІ