Міністерство доходів і зборів веде системну боротьбу з контрабандою та підробкою підакцизних товарів задля захисту українських споживачів від неякісної та небезпечної продукції. За підрахунками фахівців Міндоходів близько 10% алкогольних та тютюнових товарів підпадають під схеми маніпулювання акцизними марками. Найбільш розповсюдженими з таких схем є підробка марки та невідповідність марки вартості та типу товару.
Звертаючись до присутніх Людмила Федун зауважила, що зазначені марки принципово відрізняються від марок діючого зразка та мають додаткові рівні захисту. Марки містять складний графічний захисний елемент, позначення ЛГП (лікеро-горілчана продукція) та ВП (винна продукція) та різну кольорову ідентифікацію. Для виробленої в Україні продукції зазначається код регіону виробника. Марки для тютюнових виробів містять позначення ЗФ (з фільтром) та БФ (без фільтру).
Наприкінці зустрічі начальник відділення наголосила, що впровадження нових акцизних марок дозволить зменшити «тіньовий сектор» підакцизних товарів та залучити додаткові надходження до державного бюджету. Удосконалення процедури адміністрування акцизного податку є завданням Міністерства доходів і зборів у рамках Державної програми активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки .
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Рівненській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Аналіз розгляду звернень ...
Наступна новина: Закарпатські вино та коньяк ...