Заповнюємо реєстр виданих та отриманих податкових накладних при поданні заяви зі скаргою на постачальника

Заповнюємо реєстр виданих та отриманих податкових накладних при поданні заяви зі скаргою на постачальника

07.08.13 20:42 0 1178
Платник податку, який до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних зазначає:
у графі 1 - номер запису товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ;
у графі 2 - дату отримання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
у графах 3, 4 - дату складання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;
у графі 5 - позначку «ЗП»;
у графах 6, 7 - реквізити постачальника (найменування, індивідуальний податковий номер), на якого таким платником подається скарга;
у графі 8 - загальну суму, включаючи ПДВ;
у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;
у графах 10, 12, 14 та 16 - сплачену (нараховану) суму ПДВ за товарами/послугами та необоротними активами, визначену, виходячи з їх вартості, зазначеної у графах 9, 11, 13 та 15 (відповідно).


Головне управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Своїми заборонами Росія ...
Наступна новина: Заповнення книги обліку ...

КОМЕНТАРІ