На Тернопіллі заповнюємо реєстр виданих та отриманих податкових накладних при поданні заяви зі скаргою на постачальника

На Тернопіллі заповнюємо реєстр виданих та отриманих податкових накладних при поданні заяви зі скаргою на постачальника

08.08.13 08:22 0 786
Платник податку, який до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних зазначає:

у графі 1 - номер запису товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ;

у графі 2 - дату отримання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;

у графах 3, 4 - дату складання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;

у графі 5 - позначку «ЗП»;

у графах 6, 7 - реквізити постачальника (найменування, індивідуальний податковий номер), на якого таким платником подається скарга;

у графі 8 - загальну суму, включаючи ПДВ;

у графах 9, 11, 13 та 15 - вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Буковина: «Електронка» ...
Наступна новина: В Чернігівській області ...

КОМЕНТАРІ