На Тернопіллі арбітражний керуючий формує витрати

На Тернопіллі арбітражний керуючий формує витрати

09.08.13 08:54 0 870
Починаючи з 19 січня 2013 року діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) регламентується положеннями Закону України від 22.12.2011 р. № 4212 (далі – Закон № 4212), статтею 4 якого встановлено, що арбітражні керуючі є суб’єктами незалежної професійної діяльності.

Оподаткування доходів фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, здійснюється відповідно до положень ст. 178 Податкового кодексу. Так, оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності.

У разі неотримання довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.

При цьому Кодексом не передбачено будь-якого переліку витрат для самозайнятих осіб, у тому числі для фізичних осіб, які здійснюють незалежну діяльність арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів).

У зв’язку з викладеним вище та з метою забезпечення дотримання принципів оподаткування, передбачених ст. 4 Кодексу, доцільно при визначенні сукупного чистого доходу враховувати витрати арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), які пов’язані з організацією такої діяльності та обумовлені вимогами Закону № 4212.

Тому, до витрат арбітражного керуючого можуть бути віднесені, зокрема:

- орендна плата за користування приміщенням, яке є робочим місцем такої особи, у тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під’їзду інвалідів;

- технічне забезпечення діяльності робочого місця такої особи та його обслуговування (охоронна та пожежна сигналізація, вогнестійкий сейф, інформаційна вивіска, металеві двері або металеві ролети);

- обслуговування технічного обладнання (комп’ютери, у тому числі їх програмне забезпечення, принтери, сканер, ксерокс, факс, телефон тощо);

- витрати на виготовлення печаток, а також їх заміну;

- відкриття рахунків у банках та їх розрахунково-касове обслуговування;

- оплата праці та обов’язкові нарахування на фонд оплати праці помічників (найманих працівників);

- проходження підвищення кваліфікації. Придбання та передплата нормативної літератури (книг, журналів, дисків, програм тощо);

- витрати на користування електронною базою законодавства;

- витрати на підключення та користування мережею Інтернет;

- придбання канцелярського приладдя;

- сплата такими особами ЄВ, у тому числі на користь найманих працівників;

- програмне забезпечення;

- поштові та кур’єрські послуги, необхідні для виконання діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Тернопіллі звернення ...
Наступна новина: Львівщина: “Усі ...

КОМЕНТАРІ