Львівщина: антикорупційний сервіс Міндоходів «Пульс» допомагає бізнесу у вирішенні нагальних питань

Львівщина: антикорупційний сервіс Міндоходів «Пульс» допомагає бізнесу у вирішенні нагальних питань

13.08.13 08:19 0 941
З початку року на телефонну лінію «Пульс» Міністерства доходів і зборів України надійшло 12 інформаційних запитів мешканців Франківського району м.Львова. Найактуальнішими темами стали проблемні питання щодо подання звітності та проведення перевірок. Усі звернення оперативно розглянуті та вирішені по суті згідно з чинним законодавством.

На цей час такий канал комунікативного зв’язку дає можливість оперативно усувати труднощі, які виникають у процесі звернень суб’єктів господарювання до органів Міністерства доходів і зборів України не тільки з податкових, але й з митних питань.

На «гарячу лінію» «Пульс» можуть зателефонувати як підприємства, так і пересічні громадяни і висловити свої пропозиції та побажання щодо роботи служби або поставити запитання. Протягом робочого дня фахівці Міндоходів зв’язуються з заявниками у телефонному режимі, а в разі потреби проводять особисті зустрічі з метою вирішення питань.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Україні очікується ...
Наступна новина: Чемпіонат світу. Повх і ...

КОМЕНТАРІ