Нагадуємо, отримавши ключ цифрового підпису, клієнти Акредитованого центру можуть скористатись всіма електронними сервісами, впровадженими для підвищення комфорту обслуговування.
Для отримання фізичною особою та фізичною особою-підприємцем посиленого сертифікату ключа необхідно подати такі документи:
1) заповнена та підписана реєстраційна картка у двох оригінальних примірниках;
2) паспорт та копія паспорту заявника, засвідчена власноручним підписом власника;
3) копія облікової картки платника податків (довідка про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
Для отримання юридичною особою посиленого сертифікату ключа необхідно подати такі документи:
1) копія наказу на призначення керівника і бухгалтера підприємства;
2) копія Статуту (1, 2, 3 і остання сторінки), завірені печаткою підприємства;
3) заповнена та підписана реєстраційна картка у двох оригінальних примірниках;
4) паспорт та копія паспорту заявника, засвідчена власноручним підписом власника;
5) копія облікової картки платника податків (довідка про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Львівській області стан ...
Наступна новина: Збір за першу реєстрацію ...