Вдвічі зменшилися і кількість письмових звернень за 7 місяців поточного року, які надійшли до Ковельської ОДПІ.
Відчутне скорочення письмових заяв до працівників інспекції – це результат поліпшення обслуговування та впровадження сучасних електронних сервісів для платників податків.
Як і раніше, у письмових зверненнях піднімаються питання пов’язані з видачею реєстраційного номера облікової картки, це – порушена проблематика майже половини письмових звернень. Питання оподаткування доходів підприємницької діяльності, особливості нарахування та сплати податків – тематика кожної четвертої письмової заяви.
Отримати роз’яснення, як платники податків, так і громадяни можуть і в Центрі обслуговування платників податків Ковельської ОДПІ, де відвідувачів завжди вислухають і нададуть кваліфіковану консультацію фахівці структурних підрозділів.
Важливо, що у Ковельській ОДПІ ГУ Міндоходів Волині розуміють, що кваліфіковано надана відповідь на звернення – це не тільки забезпечення конституційного права громадянина на особисте звернення, а й майбутня запорука партнерських відносин, заснована на довірі.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Волинській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Івано-Франківщина: за ...
Наступна новина: Тернопільська область: за ...
Кінець епохи "спрощенців": гайд з переходу ФОП на ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов