Враховуючи особливу роль звернень громадян у підтриманні зв’язку між органами влади та платниками, Міндоходів Буковини в межах визначеної компетенції, своєчасної їх розглядає, бере до уваги слушні пропозиції, зауваження і побажання та вирішує проблемні питання, які мають місце в процесі адміністрування податків та сприяють покращенню ведення підприємницької діяльності.
Наразі, пріоритетними серед звернень - є питання оподаткування доходів фізичними особами - підприємцями, відмова від ідентифікаційного коду та інформування про ухилення від сплати податків деякими громадянами.
Із загальної кількості звернень громадян, скарг на дії працівників та повторних звернень не надходило.
Прес-служба Головного управління
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Чернівецькій області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: "Металіст" знову подав ...
Наступна новина: У Волинській області ...
Ефективність та безпека: покрокова інструкція,як ...
Почему лазерное оборудование требует идеальных переводов инструкций и техдокументации
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав