"Найчастіше наші клієнти зв'язуються з колл-центром саме з мобільних телефонів, тому ми вирішили додати більш простий і зручний короткий номер служби підтримки, - каже маркетинг-директор ПриватБанку Дмитро Дубілет. - Крім того, це дозволить істотно підвищити якість обслуговування клієнтів і скоротити час розмови, адже якщо клієнт дзвонить зі свого мобільного, оператору не потрібно буде витрачати час на ручний пошук клієнта в базі ".
Всі дзвінки з мобільних телефонів на номер клієнтської підтримки ПриватБанку 3700 будуть для клієнтів безкоштовними. На сьогодні Сервісний центр ПриватБанку щодня приймає понад 110 тисяч дзвінків клієнтів, при цьому більше 70% клієнтів зв'язуються з банком саме з мобільних телефонів.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Львівській області у ...
Наступна новина: Ветерани-волейболісти ...
Кінець епохи "спрощенців": гайд з переходу ФОП на ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов