У Львівській області платники Радехівщини отримали роз’яснення у телефонному режимі

У Львівській області платники Радехівщини отримали роз’яснення у телефонному режимі

20.08.13 13:50 0 1033
Під час проведення «гарячої лінії» на запитання платників податків відповідав заступник начальника Сокальської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Львівській області – начальник Радехівського відділення Ярослав Іванович Лотоцький.

Платників цікавило:

Я – приватний підприємець. Нещодавно я купила земельну ділянку, яку планую використовувати у підприємницькій діяльності. Чи потрібно мені подавати до податкової інспекції декларацію з плати за землю?

Усе залежить від того, яким чином земельна ділянка зареєстрована у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Якщо документи, визначені у ст.19 Закону України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”, оформлені на фізичну особу, то нарахування земельного податку здійснює орган державної податкової служби, який видає платникові податкове повідомлення-рішення про внесення плати за землю за встановленою формою.

Якщо ж земельна ділянка використовується для провадження господарської діяльності на підставі документів, визначених Законом України „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та оформлених на фізичну особу – підприємця, то у такому разі фізична особа – підприємець зобов’язана подати до органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію з плати за землю протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому виникло право власності на земельну ділянку.

Наше підприємство на встигло переобладнати касовий апарат, щоб забезпечувати щоденне надання до податкової інспекції електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків по дротових або бездротових каналах зв’язку, тому були змушені тимчасово призупинити діяльність. Чули, що зараз не штрафують за невиконання цієї вимоги. Чи правда це?

Законом України 21 червня 2013 №357-VII „Про внесення змін до прикінцевих положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України” відстрочено настання відповідальності за неподання електронної звітності по дротових та бездротових каналах зв’язку до 1 січня 2014 року.

А з 1 січня 2014 року до суб’єктів господарювання застосовуватимуться фінансові санкції, зокрема, у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – в разі неподання до органів державної податкової служби звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій по дротових або бездротових каналах зв’язку, в разі обов’язковості її подання.

Однак слід пам’ятати, що обов’язок подання суб’єктами господарювання до органів державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв’язку інформації про обсяг розрахункових операцій, виконаних в готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься у фіскальній пам’яті реєстраторів розрахункових операцій – з 1 січня 2013 року.

Зараз я оформляю спадщину від свекрухи, а саме – житловий будинок та земельну ділянку. Чи потрібно сплачувати податок на доходи із суми отриманої спадщини?

Відповідно до положень Податкового кодексу України, Ви вважаєтесь спадкоємцем, який не є членом сім'ї спадкодавця першого ступеня споріднення, тому вартість отриманої Вами спадщини оподатковується за ставкою 5 відсотків.

Для цього в термін до 1 травня 2014 року Вам необхідно подати за місцем реєстрації податкову декларацію про майновий стан і доходи, у якій потрібно відобразити успадковані об’єкти спадщини, а суму податку потрібно буде сплатити до 1 серпня 2014 року.

Доброго дня. Телефонує головний бухгалтер малого підприємства. Прошу сказати, чи можна подати уточнюючу звітність після отримання повідомлення та копії наказу про проведення планової документальної перевірки, але до початку перевірки?

Платник податку може подати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний період з відповідного податку і збору до дати початку проведення перевірки, яка вказана в копії наказу про проведення документальної планової перевірки та письмовому повідомленні про проведення перевірки.

Чи потрібно при виплаті авансу одночасно нараховувати та перераховувати в бюджет податок на доходи фізичних осіб та чи необхідно для визначення бази для нарахування податку на доходи фізичних осіб зменшувати суму авансу на єдиний соціальний внесок?

При виплаті авансу податок на доходи фізичних осіб перераховується до бюджету за першу половину місяця.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ