На Тернопіллі подаємо правильно оформлені документи для отримання електронного цифрового підпису

На Тернопіллі подаємо правильно оформлені документи для отримання електронного цифрового підпису

20.08.13 13:35 0 931
Для отримання послуги електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту (далі АЦСК ІДД).

Згідно розділу 5. «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

– відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;

– відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;

– поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;

– невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ