Зразки документів та інша необхідна інформація розміщені на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів України (http://www.acskidd.gov.ua), а також на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників податків.
Згідно Регламенту адміністратор реєстрації може прийняти рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:
– відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;
– відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
– поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;
– невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.
Також адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
Отримані електронні ключі пригодяться не тільки для подання звітності в електронному вигляді, але й для реєстрації податкових накладних у єдиному реєстрі податкових накладних платниками ПДВ, для звітування до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України.
Нагадуємо, для максимальної зручності платників в області діють 3 пункти видачі електронних ключів за адресами:
- м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності 20, каб. 110, контактний тел. (0342) 77-19-05;
- м. Калуш, вул. Василя Стуса, буд. 2, 1-й пов., каб. 117, контактний тел. (03472) 22563;
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Хмельницька область: ...
Наступна новина: На Львівщині 3 жертви води ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав