Згідно із підпунктом 165.1.21 ПКУ не включається до складу оподатковуваного доходу сума, сплачена роботодавцем на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за фізичну особу, але не вище розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень (у 2013 році – 1610 грн.) за кожний повний або неповний місяць навчання такої фізичної особи. На час навчання студент може і не перебувати у трудових відносинах з таким роботодавцем, проте він повинен укласти письмовий договір про взяті зобов’язання з відпрацювання у такого роботодавця після навчання і отримання спеціальності не менше ніж три роки.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Українські товари ...
Наступна новина: В Житомирській області ...
Порушення балансу мікробіома порожнини рота,коли ...
Абонентское юридическое обслуживание бизнеса: что нужно знать?
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого