Звернення на «Пульс» надходили від жителів Ужгорода, Ужгородського, Іршавського, Мукачівського та Тячівського районів – повідомили у відділі обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Закарпатській області .
Представники бізнесу на Закарпатті повідомляли на «Пульс» про певні труднощі з поданням звітності, прохали про прискорення видачі довідки про зняття з обліку платника податків, довідки про отримані доходи та видачі свідоцтва платника єдиного податку. Звернення, які надійшли на адресу Чопської митниці Міндоходів стосувалися порядку митного контролю та оформлення, а також можливого порушення митного законодавства.
«Відразу після того як платники телефонують на сервіс «Пульс», фахівці починають опрацьовувати це питання. Якщо ситуація не надто складна, то її вдається вирішити протягом доби. Завдяки цьому сервісу ми маємо інформацію з першоджерела від наших клієнтів про те, що в них викликає запитання чи занепокоєння під час спілкування з працівниками Міндоходів» - зазначає заступник начальника ГУ Міндоходів у Закарпатській області Віталій Кричко.
Заступник керівника Головного управління Міндоходів області підкреслює, що негайне реагування на повідомлення, врахування прохань та пропозицій дозволяє попередити виникнення напруження й сприяє налагодженню конструктивного діалогу з підприємницькою спільнотою.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Закарпатській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернівці: У Центрі культури ...
Наступна новина: На Івано-Франківщині 415 ...