На Тернопіллі конструктивний діалог між владою та бізнесом триває

На Тернопіллі конструктивний діалог між владою та бізнесом триває

22.08.13 08:08 0 842
Першочергове завдання Міндоходів – наповнення бюджету – буде реалізовуватись за рахунок покращення якості обслуговування платників податків. Про це зазначила начальник Бучацької об’єднаної ДПІ Світлана Мартинюк під час нещодавньої зустрічі з представниками бізнесу району. «Забезпечення надходжень платежів до бюджетів усіх рівнів – це головна наша мета, а якість обслуговування платників податків – це метод її досягнення», – переконана Світлана Костянтинівна.

Серед стратегічних завдань Міндоходів є насамперед запровадження електронних сервісів, спрощення процедури видачі свідоцтв платника ПДВ, прискорення процесу їх отримання та багато інших. Перспективним напрямом розвитку також є впровадження «Електронного кабінету платника податків», який надасть можливість зменшити терміни обміну інформацією між платниками податків та територіальними органами Міндоходів.

Детальніше про переваги електронної звітності, серед яких економія робочого часу платників та їхніх коштів на придбання бланків звітних документів, автоматична перевірка звітності на наявність арифметичних помилок, оперативність обробки інформації та її конфіденційність, розповів заступник начальника Бучацької ОДПІ Роман Лисий.

Серед питань, які цікавили представників підприємницьких кіл, були також особливості справляння екологічного податку та сплати за користування водними ресурсами, особливості оподаткування прибутку підприємств тощо.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ