Сервіс „Пульс” - приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань

Сервіс „Пульс” - приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань

27.08.13 14:28 0 936
В рамках стратегії перетворення з фіскального органа на сервісну службу функціонує сервіс „Пульс”. Це унікальний антикорупційний проект, який створений для ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності. „Пульс” зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
В рамках об’єднання митної та податкової служб, Міндоходів здійснило ребрендінг інтерактивного сервісу „Пульс”, який приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань. Лінія працює цілодобово: у робочий час (понеділка по п’ятницю з 8-00 до 20-00) інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники Міністерства доходів і зборів, у неробочий нас – інтерактивний автовідповідач. Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу „Пульс” Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.


Прес-служба Головного управління
Міндоходів у Чернівецькій області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Львівській області у ...
Наступна новина: У Львівській області ...

КОМЕНТАРІ