Що потрібно мати для подання податкової накладної в електронному вигляді?

Що потрібно мати для подання податкової накладної в електронному вигляді?

27.08.13 19:03 0 1046
Для подання податкових документів до територіальних органів Міндоходів в електронному вигляді платник податків повинен мати:
спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому форматі (стандарті);
доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень по електронній пошті;
криптографічний захист інформації, що використовуються в територіальних органах Міндоходів;
чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів для платника податків та уповноважених посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності у паперовій формі.
Враховуючи вищевикладене, платник податку (в тому числі, який належить до великих, середніх або малих підприємств) може подати податкову накладну та/або розрахунок коригування територіальному органу Міндоходів в електронній формі виключно засобами телекомунікаційного зв’язку, за умови, що з територіальним органом укладено договір про визнання електронних документів, а також проведено обмін посиленими сертифікатами відкритих ключів, сформованими акредитованим центром сертифікації ключів.


Головне управління Міндоходів у Тернопільській області

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Уточнюючий розрахунок за ...

КОМЕНТАРІ