Наразі за послугами цифрового підпису до регіонального представництва Міндоходів звернулись понад 4 тисячі підприємств та компаній краю. Вони, як правило, отримують декілька ключів на одну фірму. Лідерські позиції у використанні сервісу продовжують втримувати представники малого та середнього бізнесу. Саме приватні підприємці становлять дві третини клієнтів регіональних центрів сертифікації ключів.
Попит на цю послугу фахівці Міндоходів Хмельниччини пов’язують із зручним сервісом електронного звітування, що набуває все більшої популярності серед бізнес-спільноти Поділля.
у регіоні задля максимального комфорту представників бізнесу діють три представництва центру безкоштовної сертифікації ключів: при податкових інспекціях у Хмельницькому, Кам’янці-Подільському та Славуті. У них підприємницька громада краю може цілковито безкоштовно отримати цифрові ключі не лише для підпису податкових й митних декларацій, але й для – звітів, що направляються до органів статистки та пенсійного фонду.
«Електронний документообіг не лише економить час платників податків, а й дає можливість уникнути різноманітних ризиків. Адже представники бізнес-спільноти, які звітують у режимі «он-лайн», мають змогу скористатися сервісом «Податковий асистент». Віртуальний помічник виявляє розбіжності у показниках, зазначених у фінансовій та податковій звітності, а також конфіденційно інформує платників про інші знайдені недоліки, зокрема: наявність податкового боргу; виплату заробітної плати, у розмірі меншому від законного мінімуму; стосунки з ризиковими контрагентами; розбіжності у показниках в деклараціях з податку на прибуток та ПДВ» – відзначає перший заступник начальника головного управління Міндоходів у Хмельницькій області Володимир Михайлюк.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Хмельницькій області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Віталій Захарченко вручив ...
Наступна новина: Землевпорядники Рівненщини ...