На Тернопіллі що потрібно мати для подання податкової накладної в електронному вигляді?

На Тернопіллі що потрібно мати для подання податкової накладної в електронному вигляді?

28.08.13 08:43 0 813
Для подання податкових документів до територіальних органів Міндоходів в електронному вигляді платник податків повинен мати:

спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому форматі (стандарті);

доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень по електронній пошті;

криптографічний захист інформації, що використовуються в територіальних органах Міндоходів;

чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів для платника податків та уповноважених посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності у паперовій формі.

Враховуючи вищевикладене, платник податку (в тому числі, який належить до великих, середніх або малих підприємств) може подати податкову накладну та/або розрахунок коригування територіальному органу Міндоходів в електронній формі виключно засобами телекомунікаційного зв’язку, за умови, що з територіальним органом укладено договір про визнання електронних документів, а також проведено обмін посиленими сертифікатами відкритих ключів, сформованими акредитованим центром сертифікації ключів.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Волинь: у 2014 році ...
Наступна новина: Чернігівщина: Прилуцький ...

КОМЕНТАРІ