Відкриваючи зустріч начальник інспекції Тетяна Ризванюк зазначила, що забезпечення простоти, зручності адміністрування податкових і митних платежів, зменшення податкового навантаження, підвищення якості та комплексність податкового і митного сервісу – це те, над чим працюють фахівці Міндоходів. Такі зміни скеровані на досягнення партнерства з платниками податків, підвищення рівня їх податкової культури, а також на забезпечення стабільного наповнення бюджетів усіх рівнів.
Більшість платників уже оцінили переваги податкових сервісів (консультації, адміністративні послуги, надання довідок, приймання звітів в електронному вигляді, отримання безкоштовного ключа електронного цифрового підпису тощо), які надаються платникам податків у Центрі обслуговування платників податків Миколаївської ОДПІ.
З початку року Центром обслуговування платників податків надано більше 18000 послуг, з яких 14000 адміністративних, 600 інформаційно-консультативних та 3500 - з прийому кореспонденції.
Податківці розповіли про останні зміни в податковому законодавстві, розяснили особливості сплати податку на нерухоме майно, питаннях модернізації РРО, сплати земельного податку.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Буковинські правоохоронці ...
Наступна новина: Дебютний бій Ломаченка буде ...