У Рівненській області якісний сервіс - пріоритет роботи органів Міндоходів

У Рівненській області якісний сервіс - пріоритет роботи органів Міндоходів

31.08.13 20:43 0 939
Днями в Радивилівському відділенні Дубенської ОДПІ відбулася зустріч представників малого і середнього бізнесу з начальником відділення.

На початку заходу Людмила Федун зазначила: "Спеціалісти органів Міндоходів відмовилися від фіскальних методів роботи на користь сервісного обслуговування кожного платника. Простота і зручність процедур реєстрації, звітності, сплати податків, зменшення часу на адміністрування платежів, введення зручних електронних сервісів, новітніх технологій - все це і багато іншого належить до пріоритетних завдань органів Міндоходів".

Зокрема, під час виступу начальник інспекції акцентувала увагу учасників зустрічі на успішному функціонуванні Центру обслуговування платників податків в Радивилівському відділенні. З його відкриттям платники мають можливість отримати весь спектр адміністративних послуг з реєстрації, проведення звірок, приймання звітності в електронному вигляді, послуг Інтернет-мережі, видачі довідок тощо. Діяльність сервісного Центру ґрунтується на принципах надання повної та достовірної інформації в максимально стислі терміни.

На завершення заходу керівник органу державної влади надала відповіді на питання, які хвилюють представників бізнесу, і визначала спільні позиції для їх вирішення.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Рівненській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ