На початку заходу Людмила Федун зазначила: "Спеціалісти органів Міндоходів відмовилися від фіскальних методів роботи на користь сервісного обслуговування кожного платника. Простота і зручність процедур реєстрації, звітності, сплати податків, зменшення часу на адміністрування платежів, введення зручних електронних сервісів, новітніх технологій - все це і багато іншого належить до пріоритетних завдань органів Міндоходів".
Зокрема, під час виступу начальник інспекції акцентувала увагу учасників зустрічі на успішному функціонуванні Центру обслуговування платників податків в Радивилівському відділенні. З його відкриттям платники мають можливість отримати весь спектр адміністративних послуг з реєстрації, проведення звірок, приймання звітності в електронному вигляді, послуг Інтернет-мережі, видачі довідок тощо. Діяльність сервісного Центру ґрунтується на принципах надання повної та достовірної інформації в максимально стислі терміни.
На завершення заходу керівник органу державної влади надала відповіді на питання, які хвилюють представників бізнесу, і визначала спільні позиції для їх вирішення.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Рівненській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Рівненській області облік ...
Наступна новина: Туреччина виступила за ...
Кінець епохи "спрощенців": гайд з переходу ФОП на ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов