«Пульс» допоміг у вирішенні проблем 31 платнику Тернопільщини

«Пульс» допоміг у вирішенні проблем 31 платнику Тернопільщини

06.09.13 09:55 0 859
Протягом 8 місяців на сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» від платників податків Тернопільської області надійшло 31 звернення. Це на 106,7 відс. більше порівняно з відповідним періодом минулого року.

Найчастіше платники порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ Міндоходів у Тернопільській області (16 звернень) та роботи центрів обслуговування платників податків (3 звернення). Крім того, громадяни зверталися з проблемами, які виникають при поданні податкової звітності та реєстрації податкових накладних (9 звернень), корупційних дій (2 звернення), реєстрації платником податку на додану вартість (1 звернення).

Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадуємо, сервіс «Пульс» Міністерства доходів і зборів України – це пряма телефонна лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Старрідж залишив ...
Наступна новина: У Львівській області понад ...

КОМЕНТАРІ