Порядок направлення письмових звернень

Порядок направлення письмових звернень

10.09.13 13:40 0 922
Відповідно до ст.40 Конституції України від 28 червня 1996 року №254к/96-ВР із змінами та доповненнями усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Порядок практичної реалізації цього права громадянами України регулюється Законом України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами та доповненнями .
Оформлення письмових звернень платників податків (юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців) або громадян здійснюються відповідно до вимог Закону та Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян в органах державної податкової службию.
Громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін. Відповідно до п.5 р. ІІ Інструкції звернення адресується органу Міндоходів, його посадовим особам у разі, коли вирішення порушених у зверненні питань належить до їх компетенції.
У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання вимог, передбачених Інструкцію, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями.
Не підлягають розгляду анонімні звернення; повторні звернення від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше цим органом вирішено по суті, а також скарги, подані з порушенням законодавчовстановлених термінів.
В поточному році до ДПІ у Сихівському р-ні м.Львова ГУ Міндоходів у Львівській області громадяни направили 19 письмових звернень, на які надано відповіді у законодавчо встановлені терміни. Основними проблемними питаннями, які виникають у громадян є виготовлення та збут алкогольних напоїв сумнівної якості, сплата податку на доходи фізичних осіб з доходу отриманого в результаті прийняття ним у спадщину об’єктів рухомого та нерухомого майна, плата за землю.


Інформаційно-комунікаційний сектор
ДПІ у Сихівському р-ні м.Львова
ГУ Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Львівській області ...
Наступна новина: У Львівській області ...

КОМЕНТАРІ