За її словами, за вказаний період на адресу міської ради надійшло 575 телефонних звернень. На в групу оперативного реагування «15-80» звертаються мешканці не лише з вирішенням комунальних питань, а й з метою отримання різних інформацій, консультацій та роз'яснень. Зокрема, за звітний період таких звернень було 158.
Серед загальної чисельності 19 відсотків, або 108 дзвінків стосувалися діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста, з яких 10 повідомлень щодо проведення ремонту та асфальтування дорожнього покриття на вулицях та прибудинкових територіях (вул. С. Бандери; Берестечківська, 9; Щедріна-Руданського; Шухевича; Волі, 8а; Соборності).
50 звернень (9%) було скеровано до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго» стосовно відключення та налагодження електропостачання в житлових будинках та квартирах.
27 звернень надійшло з проханням відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій за адресами: вул. Макарова, 40; Сагайдачного, 1; Коперника, 77; Боженка, 65; Загородня, 4; Бринського, 2; Кривий Вал, 15, 17; Молоді, 4; Драгоманова, 26а - на контролі.
Крім того, за словами Лариси Карп’як, 98 звернень передано для реагування в ДКП «Луцьктепло», що були викликані відсутністю гарячого водопостачання, із-за пориву тепломережі на вул. Гордіюк, 29 та зупинками бойлерних за адресами Соборності, 19, 22; Молоді, 23. 20 телефонних дзвінків надійшло через неналежні параметри подачі гарячої води в квартири.
14 звернень стосувалось діяльності ДКП «Луцькводоканал», зокрема працівниками підприємства було ліквідовано шість витоків води на вулицях Короленка, 9; Гордіюк, 30; Вороніхіна, 15а; Декабристів, 25; Лідавська, 1. Стосовно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах надійшло 3 повідомлення.
За звітний період на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 10 повідомлень про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після їх забирання. Телефонували жителі з будинків на вул. Кравчука, 15; Ветеранів, 1; С.Ковалевської, 25; Наливайка, 10а; Дубнівська, 35; пр-т Волі, 7; 9; Коперника, 17. На контролі залишились звернення щодо відкритих люків зливової каналізації за адресами: пр-т Відродження, 53; Львівська кут Станіславського; Конякіна, 29; Гнідавська, 16.
Продовжують надходити скарги на зграї безпритульних собак (23 повідомлення): вул. Конякіна-Кравчука біля ТЦ «Сільпо»; Кравчука поблизу ЗОШ №26; В.-Інтернаціоналістів, 1-4; Писаревського, 22а; Львівська-Даньшина; Соборності, 24а; Волі, 22.
14 звернень стосувались руху міського транспорту, пасажири скаржились на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів та відмову перевозити пасажирів пільгових категорій (скарги надійшли на тролейбуси № 1; 4а; маршрутні автобуси № 4; 8; 18; 25; 30; 47). Управлінням транспорту та зв'язку міської ради направлено п’ять запитів на підприємства з метою усунення порушень зазначених у зверненнях, п’ять звернень розглянуто спільно з перевізниками.
Лариса Карп’як зазначила, що актуальними лишаються телефонні дзвінки мешканців міста на гучну музику в барах та ресторанах після 24 години, зокрема скарги стосувались таких закладів: «Фірст-кафе», «33-й квартал», «Бучер», «Опера», «Золото», «Тотем».
Міський голова Микола Романюк зазначив, що трапляються випадки, коли працівники міської ради невчасно та не у повному обсязі реагують на звернення громадян. Він додав, що необхідно уважніше ставитися до проблем, з якими лучани звертаються до них. «Люди не повинні ходити по колу». Микола Романюк зазначив, що усі працівники міської ради мають відповідальніше ставитися до роботи зі зверненнями громадян.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Закарпаття: на Іршавщині ...
Наступна новина: Тернопілля: фестиваль ...