У Львівській області під час семінару платники податків Сколівщини запитували…

У Львівській області під час семінару платники податків Сколівщини запитували…

13.09.13 09:36 0 783
Податкова накладна заповнена шляхом видруковування, а ручкою дописано одну позицію товару. Чи має платник право на податковий кредит за такою податковою накладною?

Відповідно до пункту 2 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 №1379, податкова накладна заповнюється державною мовою за встановленою формою шляхом:

або видруковування такої форми з подальшим заповненням її платником податку на додану вартість розбірливим почерком ручкою з чорнилом (пастою) синього або чорного кольору без підчисток і виправлень тексту та цифрових даних;

або заповнення її в електронному вигляді з подальшим видруковуванням.

Дописування чи виправлення даних у податковій накладній вручну (кулькою, гелевою, чорнильною або іншою ручкою) не допускається. Це правило стосується і розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної.

Порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на віднесення сум податку на додану вартість до податкового кредиту (п.6.3 Порядку №1379).

Чи потрібно повертати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ у випадку анулювання реєстрації платника ПДВ?

У разі, якщо платником податку на додану вартість разом із поданням заяви про анулювання його реєстрації як платника ПДВ не повернуто контролюючому органу Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та всі його засвідчені копії, то така заява про анулювання його реєстрації як платника ПДВ контролюючим органом до розгляду не приймається.

Якщо анулювання реєстрації здійснюється за ініціативою контролюючого органу, платник податку зобов’язаний повернути податковому органу Свідоцтво та всі засвідчені копії Свідоцтва разом із супровідним листом протягом 20 календарних днів від дня прийняття рішення про анулювання.

При цьому, відповідальність у разі порушення платником податку термінів повернення податковому органу Свідоцтва та всіх засвідчених копій Свідоцтва чинним законодавством не передбачена.

Який порядок визначення відповідності платника ПДВ критеріям для отримання автоматичного бюджетного відшкодування?

Критерії, яким повинні відповідати платники ПДВ для отримання автоматичного бюджетного відшкодування, визначені п.200.19 ст.200 Податкового кодексу України.

Згідно з п.200.20 ст.200 ПКУ порядок визначення відповідності платника податку критеріям, зазначеним у пункті 200.19 цієї статті, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Визначення відповідності платника податку зазначеним критеріям проводиться в автоматизованому режимі протягом 15 календарних днів після граничного терміну подачі звітності.

Отже, визначення відповідності платника ПДВ критеріям, яким такі платники ПДВ повинні відповідати для отримання автоматичного бюджетного відшкодування, проводиться в автоматизованому режимі протягом 15 календарних днів після граничного терміну подачі звітності.

Який порядок автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ?

Згідно з п.200.18 ст.200 Податкового кодексу України платники податку, які мають право на бюджетне відшкодування відповідно до цієї статті, подали відповідну заяву та відповідають критеріям, визначеним п.200.19 цієї статті, мають право на автоматичне бюджетне відшкодування податку.

Автоматичне бюджетне відшкодування здійснюється за результатами камеральної перевірки, яка проводиться протягом 20 календарних днів, наступних за граничним терміном отримання податкової декларації, та відповідно до вимог, визначених ст.76 ПКУ.

Контролюючий орган зобов’язаний протягом трьох робочих днів після закінчення перевірки надати органу Державного казначейства України висновок із зазначенням суми, що підлягає автоматичному відшкодуванню з бюджету.

Орган Державного казначейства України надає платнику податку суму автоматичного бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом трьох операційних днів після отримання висновку контролюючого органу.

Посадові особи контролюючих органів та органів Державного казначейства України в разі порушення визначених у п.200.18 цієї статті термінів відшкодування несуть відповідальність відповідно до закону.

Для отримання права на автоматичне бюджетне відшкодування сум податку на додану вартість платник податку повинен одночасно відповідати критеріям, визначеним п.200.19 ст.200 ПКУ.

Критерії оцінки платника, відповідність яким надає такому платнику податку право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування сум ПДВ, побудовані на аналізі даних його звітних показників та наявної податкової інформації.

Пунктом 200.20 ст.200 ПКУ передбачено, що визначення відповідності платника податку зазначеним критеріям проводиться в автоматизованому режимі протягом 15 календарних днів після граничного терміну подачі звітності.

Відповідно до п.200.21 ст.200 ПКУ у разі невідповідності за висновком контролюючого органу платника податку визначеним цією статтею критеріям та відсутності в такого платника права на автоматичне бюджетне відшкодування податку контролюючий орган зобов’язаний протягом 17 календарних днів після граничного терміну подачі звітності повідомити платника податку про відповідне рішення та надати детальні пояснення і розрахунки за критеріями, значення яких не дотримано. Відповідне рішення може бути оскаржене платником податку у встановленому порядку.

Якщо контролюючий орган у встановлений термін не надіслав платнику податку зазначеного повідомлення, вважається, що такий платник відповідає критеріям для одержання права на автоматичне бюджетне відшкодування

Чи сплачуються екологічний податок за утилізацію транспортних засобів, придбаних до 1 вересня 2013р.?

Перелік об’єктів оподаткування екологічним податком з 1 вересня ц.р. доповнено новим – за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Крім того, визначено перелік осіб, які звільняються від сплати екологічного податку.

Зокрема, особи, які придбавають на території України транспортні засоби, що в установленому порядку були вперше зареєстровані та/або перереєстровані до 1 вересня 2013 року, у власників транспортних засобів, не є платниками податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Львівській області ...
Наступна новина: Богдан Матолич привітав ...

КОМЕНТАРІ