Львівщина: вирішення проблемних питань за допомогою сервісу «Пульс»

Львівщина: вирішення проблемних питань за допомогою сервісу «Пульс»

13.09.13 08:19 0 905
За січень-серпень 2013 року до Стрийської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Львівській області на розгляд було скеровано 3 запити від платників податків, які звернулись на сервіс «Пульс». Питання стосувались реєстрації платників податків – 2, щодо роботи органів Міндоходів – 1.

Стрийська ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівсткій області нагадує, що сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу: (044) 284-00-07.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Букмекери виключили ...
Наступна новина: «Утеплимо івано-франківські ...

КОМЕНТАРІ