Нагадуємо, отримавши ключ цифрового підпису, клієнти Акредитованого центру можуть скористатись всіма електронними сервісами, впровадженими для підвищення комфорту обслуговування.
Для отримання фізичною особою та фізичною особою-підприємцем посиленого сертифікату ключа необхідно подати такі документи:
1) заповнена та підписана реєстраційна картка у двох оригінальних примірниках;
2) паспорт та копія паспорту заявника, засвідчена власноручним підписом власника;
3) копія облікової картки платника податків (довідка про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
Для отримання юридичною особою посиленого сертифікату ключа необхідно подати такі документи:
1) копія наказу на призначення керівника і бухгалтера підприємства;
2) копія Статуту (1, 2, 3 і остання сторінки), завірені печаткою підприємства;
3) заповнена та підписана реєстраційна картка у двох оригінальних примірниках;
4) паспорт та копія паспорту заявника, засвідчена власноручним підписом власника;
5) копія облікової картки платника податків (довідка про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
Усі бажаючі отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису можуть це зробити у секторі реєстрації користувачів при Акредитованому Центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (АЦСК ІДД) Міндоходів, який розташований у приміщенні Центру обслуговування платників податків м.Львова за адресою: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35 каб.136, тел.: (032) 297-39-85, (032) 297-39-89. Перелік документів, необхідних для отримання посиленого сертифікату ключа, та всю інформацію щодо діяльності АЦСК розміщено на офіційному сайті Акредитованого Центру сертифікації ключів www.cskidd.gov.ua. Окрім того, для уникнення черг, ведеться попередній запис платників на зручний для них час.
Інформаційно - комунікаційний сектор
ДПІ у Галицькому районі м.Львова
ГУ Міндоходів у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Затримано зловмисника, який ...
Наступна новина: Доступ до публічної ...