На її думку адміністрування єдиного соціального внеску Міністерством доходів і зборів України має знизити витрати роботодавців як за рахунок зменшення кількості необхідних документів, так і завдяки використанню електронних форм звітності.
Однією з умов подання звітності через Інтернет є необхідність отримання платниками податків електронних ключів цифрового підпису.
Олена Мухіна зазначила, що при поданні податкової звітності платники податків користуються ключами електронного підпису, які їм міндоходівці видають безкоштовно. Тепер ними також можуть скористатись і платники єдиного соціального внеску. Відтак отримати такі ключі вони можуть у відділі реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області, який знаходиться у Центрі обслуговування платників податків міської ДПІ.
Нагадуємо, що Законом України від 04.07.2013 року №406 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» функцію зі збору ЄСВ та контролю за його надходженням передано Міністерству доходів і зборів.
Підготовлено інформаційно-комунікаційним відділом
ДПІ у м. Івано-Франківську Головного управління
Міндоходів в Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківській ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...