Як і раніше, у переважній більшості наші громадяни використовують „Пульс” для з’ясування питань щодо організації роботи органів Міндоходів. Цієї тематики стосувалися майже 1,4 тис. звернень.
Особливостями реєстрації платником ПДВ цікавилися 174 громадян, з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 170 платників.
Про проблеми, які виникли при поданні звітності та реєстрації податкових накладних, повідомили 942 заявника, а про затримку митного оформлення товарів – 269. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 142 звернення, або 4% від загальної кількості звернень.
95 відсотків усіх звернень вже опрацьовано та поінформовано про результати заявників.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Закарпатській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернівці: На фестивалі ...
Наступна новина: "Генк" до Києва привезе 15 ...