В Закарпатській області з початку року на „Пульс” зателефонували понад 3,4 тис. громадян

В Закарпатській області з початку року на „Пульс” зателефонували понад 3,4 тис. громадян

14.09.13 09:14 0 922
Антикорупційний сервіс Міндоходів за вісім місяців поточного року опрацював звернення понад 3,4 тис. громадян. З питаннями щодо податкової тематики звернулися майже 3 тис. заявників, митною справою цікавилося 496 платників.

Як і раніше, у переважній більшості наші громадяни використовують „Пульс” для з’ясування питань щодо організації роботи органів Міндоходів. Цієї тематики стосувалися майже 1,4 тис. звернень.

Особливостями реєстрації платником ПДВ цікавилися 174 громадян, з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 170 платників.

Про проблеми, які виникли при поданні звітності та реєстрації податкових накладних, повідомили 942 заявника, а про затримку митного оформлення товарів – 269. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 142 звернення, або 4% від загальної кількості звернень.

95 відсотків усіх звернень вже опрацьовано та поінформовано про результати заявників.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Закарпатській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чернівці: На фестивалі ...
Наступна новина: "Генк" до Києва привезе 15 ...

КОМЕНТАРІ