Статтею 11 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями передбачено, що у разі зміни зразка марок акцизного податку вже закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв та тютюнових виробів до їх повного використання, а марковані такими марками алкогольні напої та тютюнові вироби знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності для споживання.
Тобто, залишки марок старого зразка, які були придбані заводами-виробниками до 1 вересня 2013 року, можна використовувати до 1 вересня 2014 року.
У зв’язку з введенням в дію марок акцизного податку нового зразка, переклеювати акцизні марки на алкогольні напої та тютюнові вироби, що перебувають в обігу, не потрібно.
Нові зразки суттєво відрізняються графічним дизайном та кольоровою гамою.
Кожна марка має графічний захисний елемент та голограму, які не можуть бути відтворені шляхом сканування, копіювання та друку.
Громадянам при покупці підакцизних товарів слід звернути увагу на те, що марки для алкогольних напоїв містять позначення: «АВ ЛГП» (алкоголь вітчизняний (лікеро-горілчана продукція); «АВ ВП» (алкоголь вітчизняний (виноробна продукція); «АІ ЛГП» (алкоголь імпортний (лікеро-горілчана продукція); «АВ ВП» (алкоголь імпортний (виноробна продукція).
Для тютюнових виробів – позначення « ТВ ЗФ» (тютюн вітчизняний з фільтром); «ТВ БФ» (тютюн вітчизняний без фільтру); «ТІ ЗФ» (тютюн імпортний з фільтром); «ТІ БФ» (тютюн імпортний без фільтра).
Нові марки акцизного податку також відрізняються кольоровою гамою.
Нанесені реквізити на марках відображають індекс регіону України, що відповідає місцезнаходженню виробника продукції, позначений двома цифрами (для вітчизняної продукції), серія із чотирьох літер і шестизначний номер, два двозначних числа (місяць і рік, у якому вироблено марки для алкогольних напоїв) або двозначне та однозначне числа (рік і квартал, у якому вироблено марки для тютюнових виробів) через скісну риску та сума акцизного податку (для алкогольних напоїв), сплаченого за одиницю продукції, з точністю до тисячного знака.
Марки акцизного податку для алкогольних напоїв містять не менше чотирьох фонових сіток, для тютюнових виробів – не менше трьох. У зв’язку із посиленням системи захисту нових зразків, їх вартість за одну штуку становить: на алкогольні напої - 27 коп., на тютюнові вироби – 14 коп.
Геометричні розміри марок нового зразка порівняно зі старими не змінено, тому немає необхідності у проведенні тестування нових марок акцизного податку на виробництвах та переобладнанні ліній розливу.
Фахівці Міндоходів прогнозують, що впровадження нових акцизних марок зменшить «тіньовий сектор» підакцизних товарів, захистить населення від споживання неякісної продукції та залучить додаткові надходження до бюджету.
Удосконалення процедури адміністрування акцизного податку є завданням Міністерства доходів і зборів у рамках Державної програми активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Закарпатській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Аудитори Міндоходів ...
Наступна новина: У Волинській області з ...