В Івано-Франківській області з кожним місяцем зростає кількість суб’єктів господарювання, які подають електронну звітність

В Івано-Франківській області з кожним місяцем зростає кількість суб’єктів господарювання, які подають електронну звітність

19.09.13 08:24 0 782
Про це заявив начальник управління інформатизації процесів оподаткування ГУ Міндоходів в області Руслан Бойчук.

Як вважає посадовець, платникам немає зиску триматись за старий «паперовий» спосіб звітування, оскільки така форма подання звітності є зручною, економить робочий час та кошти, а також дає можливість автоматично виправити помилки у звітах.

На майже 4,5 тис. або 56% суб’єктів господарювання перейшли на електронну форму подання звітності, з них 3490 юридичних та 994 фізичні особи. При цьому, звітніть по податку на додану вартість подає 95% всіх платників даного податку.

Нагадаємо, обов’язковість подання податкової звітності до органів доходів і зборів виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, запроваджено тільки для платників податків, що належать до великих та середніх підприємств (п. 49.4 ст. 49 Податкового Кодексу України). Усі інші платники можуть скористатись електронним звітуванням за власним бажанням.

Створення податкового документа в електронному вигляді здійснюється відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення, з накладанням електронного цифрового підпису посадових осіб платника податків.

Електронний підпис є обов’язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб’єктами електронного документообігу. отримати ключі електронного підпису може безкоштовно кожен бажаючий. Найактивнішими користувачами сервісу стали юридичні та фізичні особи-підприємці. Вони переконалися, що така форма звітування є зручною, адже це значно економить робочий час та кошти на придбання бланків звітних документів, а також дає можливість автоматично виправити помилки у звітах .

Для отримання послуги електронного цифрового підпису суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, передбачених Регламентом акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту.

Зразки документів та інша необхідна інформація розміщені на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів України (http://www.acskidd.gov.ua), а також на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників податків.

Згідно Регламенту, адміністратор реєстрації може прийняти рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;

- відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;

– поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;

– невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.

Також, адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Отримані електронні ключі пригодяться не тільки для подання звітності в електронному вигляді, але й для реєстрації податкових накладних у єдиному реєстрі податкових накладних платниками ПДВ, для звітування до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України.

Для максимальної зручності платників в області, діють 3 пункти видачі електронних ключів за адресами:

- м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності 20, каб. 110, контактний тел. (0342) 77-19-05;

- м. Калуш, вул. Василя Стуса, буд. 2, 1-й пов., каб. 117, контактний тел. (03472) 22563;

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: 19-21 вересня 2013 року у ...
Наступна новина: Дев’ятикласникам Луцька ...

КОМЕНТАРІ