Інтерактивний сервіс «Пульс»

Інтерактивний сервіс «Пульс»

22.09.13 13:18 0 833
Зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників податків - це головні принципи роботи інтерактивного сервісу «Пульс».
З початку року на сервіс Міністерства доходів і зборів України на телефонну лінію «Пульс» надійшло 16 інформаційних запитів мешканців Франківського району міста Львова. Найактуальнішими темами стали проблемні питання щодо подання звітності та проведення перевірок. Всі звернення оперативно розглянуті та вирішені по суті згідно з чинним законодавством.
На даний час цей канал комунікативного зв’язку дає можливість оперативно усувати труднощі, які виникають у процесі звернень суб’єктів господарювання до органів Міністерства доходів і зборів України, не тільки з податкових, а і з митних питань.
На «гарячу лінію» «Пульс» можуть зателефонувати як підприємства, так і пересічні громадяни і висловити свої пропозиції та побажання щодо роботи служби або поставити запитання. Протягом робочого дня податківці зв’язуються з заявниками у телефонному режимі, а в разі потреби проводять особисті зустрічі з метою вирішення питань.
Звертатись на «гарячу лінію» сервісу «Пульс» можна за номером телефону (044) 284-00-07, куди можна зателефонувати у випадку проявів протиправних та корупційних дій працівників Міндоходів.


Інформаційно-комунікаційний сектор
ДПІ у Франківському районі м. Львова
ГУ Міністерства доходів і зборів
у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ