Напрями розвитку Міндоходів обговорили на зустрічі за «круглим столом»

Напрями розвитку Міндоходів обговорили на зустрічі за «круглим столом»

22.09.13 16:19 0 921
В ДПІ у Франківському районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області відбулася зустріч з представниками малого та середнього бізнесу на тему: «Перехід від фіскального органу до сервісної служби, новації податкового законодавства, обговорення актуальних питань роботи територіальних органів Міндоходів та проблемних питань ведення бізнесу».
Начальник податкової інспекції Іван Кравчук зазначив, що головним завданням Міністерства доходів і зборів України є адміністрування податків, забезпечення наповнення дохідної частини бюджету. Пріоритети роботи при цьому залишаються незмінними: удосконалення процесів адміністрування податків, якісне обслуговування платників із застосуванням новітніх технологій, спрощення документообігу та мінімізація витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
Основні стратегічні напрямки діяльності Міністерства – це, насамперед, розвиток партнерських відносин з громадянами та бізнесом, надання високоякісних сервісів з впровадженням новітніх електронних технологій, сприяння розвитку міжнародної торгівлі, впровадження найкращих практик у сфері митного регулювання, здійснення контролю за повнотою сплати податків, зборів та митних платежів, застосування ефективних методів протидії корупції, постійне та безперервне вдосконалення діяльності територіальних органів.
І.Кравчук нагадав присутнім, що продовжується розпочате з початку цього року підключення реєстраторів розрахункових операцій до Системи зберігання і збору даних з метою подання суб’єктами господарювання електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків до Міндоходів України дротовими або бездротовими каналами зв’язку. Наголосив, що для суб'єктів господарювання виконання вимог щодо подання до органів Міндоходів України звітної інформації можливе як шляхом придбання нової касової техніки, а саме РРО, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, так і шляхом доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передачі даних. З питань підключення зовнішніх модемів та доопрацювання внутрішнього програмного забезпечення РРО, які на сьогодні використовуються підприємствами, можна звернутись до виробників зазначених РРО або Центрів сервісного обслуговування.
Власникам цих реєстраторів вже не потрібно накопичувати велику кількість первинних документів на паперовій стрічці, вся інформація зберігається тільки в електронному вигляді. Всього користувачам касової техніки запропоновано 62 моделі реєстраторів, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів Міндоходів в електронній формі.
Для технічного переоснащення платникам встановлено перехідний період до 1 січня 2014 року – з цієї дати запроваджується відповідальність за неподання електронної звітності.
Міністерством доходів і зборів України запропоновано наступні електронні сервіси для платників податків: «Пульс», «База знань», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Дані про платників ПДВ», «Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ», «Адреси масової реєстрації платників податків», «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку», «Митна статистика», «Електронна митниця», «Акредитований центр сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України» та ін.
Начальник інспекції розповів учасникам «круглого столу», що на даний час у податковій інспекції Франківського району м.Львова з 3854 юридичних осіб, що звітують, 1949 подають звіти в електронній формі, що складає 50,6%, а з 7728 фізичних осіб на електронну форму звітності вже перейшли 1153, тобто 14,9% платники податків.
Щодо Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міністерства доходів і зборів України, то для користування цією послугою необхідно мати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення, які надаються безкоштовно. Отримати ключі електронно-цифрового підпису можна в Акредитованому центрі за адресою: м.Львів, вул.Стрийська, 35, каб.136. Отримавши безкоштовно посилений сертифікат електронного ключа, користувачі зможуть подавати звітність до органів Міндоходів, Пенсійного фонду та статистики, не виходячи з дому. Процедура отримання ключа електронного цифрового підпису займає близько 25 хвилин. Окрім швидкості нового сервісу, клієнту гарантується його якість, оскільки унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи та забезпечують надійний захист інформації. Так, станом на 9 вересня 2013 року 3102 платникам ДПІ у Франківському районі м.Львова надано безоплатні послуги електронного цифрового підпису.
Підприємець Вертилецька Л.А. зазначила, що діюча ставка єдиного соціального внеску є надто високою для бізнесу і її зниження суттєво зменшить тиск на фонд заробітної плати та стане реальним стимулом для легалізації тіньового бізнесу.


Інформаційно-комунікаційний сектор
ДПІ у Франківському районі м. Львова
ГУ Міністерства доходів і зборів
у Львівській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Фахівці Міндоходів ...
Наступна новина: Чернівчани сплатили до ...

КОМЕНТАРІ