За тематикою звернення стосувалися питань праці та заробітної плати (50,0 відс.). Також громадяни зверталися щодо повернення сплачених митних платежів (20,0 відс.), скасування протоколу про порушення митних правил, надання роз’яснення з питань митного законодавства та житлового забезпечення (по 10,0 відс. відповідно).
Серед дописувачів 6 працівників митного органу, 2 пенсіонери, 1 аспірант. По 1 зверненню соціальний стан громадянина не визначено.
За результатами у встановлений законом термін розгляду фахівцями Тернопільської митниці Міндоходів 4 звернення вирішено позитивно, по 5 – надано відмову у їх задоволенні, ще по 1 зверненню надано роз’яснення норм чинного законодавства України.
З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян для розгляду проблемних питань посадові особи Тернопільської митниці Міндоходів проводять особистий прийом громадян згідно з графіком прийому та за попереднім записом (не пізніше ніж за один день до дня прийому) у приймальні митниці (тел.43-08-29) або у чергового (тел.23-50-26). Запис здійснюється за телефоном або особисто, при цьому необхідно повідомити своє прізвище, ім’я та по батькові, домашню адресу, номер контактного телефону, а також коротко сформулювати питання, яке буде обговорюватись на зустрічі.
Загалом з початку року проведено 99 особистих прийомів громадян. Аналіз тематики звернень громадян та питань, які порушувались під час особистих прийомів, свідчить, що громадяни найбільше потребують надання роз’яснень з різних питань митного законодавства – 73 звернення, щодо оформлення ввезення (вивезення) транспортних засобів – 16 звернень, продовження строку тимчасового ввезення (вивезення) на митну територію України – 3 звернення, класифікації товарів та визначення митної вартості – 2 звернення, працевлаштування на митницю – 2 звернення.
На особистий прийом до посадових осіб Тернопільської митниці Міндоходів звернулись 14 посадових осіб підприємств, 7 підприємців, 5 безробітних, 3 робітники, по 2 студента і пенсіонера, 1 служитель релігійної організації, по 65 зверненнях соціальний стан громадян не визначено.
За результатами проведених особистих прийомів громадянам надано 92 усних роз’яснення та 7 звернень вирішено позитивно.
Відділ обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Утилізація транспортних ...
Наступна новина: У Львові успішно ...