Гуляти Львовом стане цікавіше. Львівська міська рада разом з компанією «Київстар» завершили другий етап проекту «Туристичного ознакування Львова»

Гуляти Львовом стане цікавіше. Львівська міська рада разом з компанією «Київстар» завершили другий етап проекту «Туристичного ознакування Львова»

22.09.13 14:16 0 894
Львівська міська рада та компанія «Київстар» завершили реалізацію другого етапу проекту «Туристичне ознакування Львова», покликаного допомогти львів’янам і туристам більше дізнатися про історію визначних архітектурних пам’яток Львова. В рамках проекту в період 2012 – 2013 років на львівських кам’яницях встановлено 35 туристично-інформаційних таблиць єдиного зразка з короткою інформацією про пам’ятку українською та англійською мовами.
Проект «Туристичне ознакування Львова» здійснювався за спільною ініціативою управління туризму Львівської міської ради та компанії «Київстар», підтриманою та затвердженою рішенням Львівського виконкому. Він є продовженням роботи, яка стартувала у 2009 році проектом «Створення туристично-інформаційної інфраструктури Львова», що був здійснений у рамках Програми добросусідства TACIS «Польща-Білорусь-Україна».
Перші 20 інформаційних таблиць було встановлено минулого року. У 2013 році реалізовано другий етап проекту - на архітектурних пам’ятках міста додатково встановлено таблиці. Нове інформативне маркування отримали Латинський та Вірменський катедральні собори, костел Марії Сніжної, готель «Жорж», торговий центр «Магнус», «Поштамп», «Каплиця Боїмів», будинок міської пожежної станції та будинок акціонерного товариства «Дністер», де сьогодні знаходиться міська поліклініка №1. Також інформаційні таблиці з’явилися на будівлях музеїв Львова: Державному природознавчому музеї, Музеї етнографії та художнього промислу, музеї-меморіалі «Тюрма на Лонцького», «Палаццо Бандінеллі», музеї Русалки Дністрової та Львівському музеї історії релігії.
«Проект «Туристичне ознакування Львова» - це вагомий внесок у туристичний Львів, який реалізовано Львівською міською радою та ПрАТ «Київстар». Це безкоштовна інформаційна довідка, яку отримає кожен гість міста, турист, львів'янин. Проект логічно поєднаний з туристичним ознакуванням Львова і продовжує набирати силу, адже до нас все більше звертається представників установ з проханням розмістити двомовну інформаційну таблицю на їхні об'єкти. Не секрет, що у Львові кожна будівля - це історія. Такого роду проекти цю історію відкривають.
Зовсім скоро Львівська міська рада та ПрАТ «Київстар» презентують ще декілька ознакованих туристичних об’єктів», - коментує Софія Сікора, в.о. директора ЛКНП «Центр розвитку туризму міста Львова».
««Київстар» - компанія, яка підтримує та самостійно реалізовує соціальні проекти відповідно до потреб місцевої громади. Львів – місто, яке активно рухається в напрямку розвитку туризму, його щорічно відвідує близько 1 000 000 туристів, і ця кількість постійно зростає, - говорить Людмила Мейта, директор Львівської філії ПрАТ «Київстар». - Здебільшого гості вивчають місто самостійно, і доброю справою є зробити так, щоб подорожуючі легко могли отримати всю необхідну інформацію, в тому числі і про пам’ятки архітектури».
«Київстар» постійно бере активну участь у соціальному та громадському житті міст України. У 2012 року в Запоріжжі з’явилася арт-алея «Запоріжжя – місто, що надихає», присвячена головним історичним подіям і визначним пам’яткам, в Кіровограді була встановлена арт-інсталяція «Відкрите серце» — символ любові до рідного міста і Україні, символ Івано-Франківська — міська Ратуша — засвітився кольоровими вогнями завдяки ілюмінації, яку до 350-річного ювілею міста подарував «Київстар». А у Львові відкрили першу чергу проекту «Туристичне ознакування Львова». У 2013 році компанія подарувала Дніпропетровську «Міст закоханих» та відкрила у вересні арт-інсталяцію «Цінності, перевірені часом» у місті Маріуполь.


Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українські телекомунікаційні оператори – ПрАТ «Київстар» та «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» та ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 25 млн осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку та мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі й охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбережжів України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.
За додатковою інформацією звертайтеся: pr@kyivstar.net www.kyivstar.ua
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Українка виграла ...
Наступна новина: Комунальне майно повинне ...

КОМЕНТАРІ