«Основний напрямок роботи – створення комфортних умов для  платників податків».

«Основний напрямок роботи – створення комфортних умов для платників податків».

26.09.13 08:45 0 971
Саме про це йшлося під час зустрічі начальника інспекції Ігора Кондро та представників підприємств району, яка відбулась в ДПІ у Залізничному районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області.
На початку зустрічі Ігор Володимирович зазначив, що робота інспекції спрямована на відкритий конструктивний діалог з бізнесом, адже завдяки підприємствам наповнюються бюджети усіх рівнів. Задля збільшення бюджетних надходжень має зростати якість обслуговування платників податків: мінімізація документообігу, простота та зручність процедур реєстрації, сплати податків, звітування, впровадження новітніх технологій, які дають змогу обслуговувати платників дистанційно, зменшення часу на адміністрування платежів, впровадження різноманітних електронних сервісів.
Справжнім кроком назустріч платникам стала робота Центру обслуговування платників податків у приміщенні головного управління Міндоходів у Львівській області. Результативність його функціонування підтверджують кількісні показники роботи ДПІ у Залізничному районі м. Львова. Так, з початку року в центрі обслуговування платників податків фахівцями податкової інспекції було надано більше як 7 тисяч адмінпослуг, а саме надано 1801 консультацію, видано 1947 реєстраційних номерів облікової картки платника податків, 178 довідок про взяття на облік платників податків, 90 свідоцтв платника ПДВ, 1737 свідоцтв про сплату єдиного податку суб’єкта малого підприємництва, 529 довідок про відсутність за межами України валютних цінностей та майна. Крім того, з початку року в ЦОППі прийнято 5209 податкових декларацій та звітів, зареєстровано 463 книги обліку розрахункових операцій.
Начальник інспекції зупинився також на роботі сервісів Міністерства доходів і зборів України, коротко поінформував присутніх про їх роботу. Це, насамперед, сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Адреси масової реєстрації платників податків», «Реєстр платників ПДВ», «Анульовані свідоцтва платників ПДВ», «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку», «Інформаційно-довідковий Департамент 0-800-501-007», «База знань», «Декларування он-лайн», «Сервіс для підприємств з іноземними інвестиціями». Зокрема завдяки «Пульсу» представники бізнесу мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів України керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають під час роботи платників податків не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. «Пульс» Міністерства доходів і зборів попереджує- труднощі у спілкуванні, некоректне ставлення ло платників податків та громадян, перевищення повноважень посадовими особами органів Міндоходів, неякісне обслуговування. Лінія Міндоходів працює за принципом call-back – податківці не тільки перевіряють звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів: (044) 284-00-07.
Ігор Кондро звернув увагу на збільшення кількості платників податків, які переходять на подання звітів через Інтернет, що свідчить про зручність звітування по-новому. На даний час 2207 юридичних осіб Залізничного району м. Львова подають звіти в електронній формі, що складає 56% до загальної кількості підприємств, зареєстрованих в районі, та 1334 фізичних осіб, які перейшли на електронну форму звітності, або – 14% платників – фізичних осіб. Для користування цією послугою необхідно мати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення, які надаються безкоштовно. Отримати ключі електронно-цифрового підпису можна в Акредитованому Центрі сертифікації ключів за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 35 каб.136. Отримавши безкоштовно посилений сертифікат електронного ключа, користувачі зможуть подавати звітність до органів Міндоходів, пенсійного фонду та статистики не виходячи з дому. Окрім швидкості нового сервісу, клієнту гарантується його якість, оскільки унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи та забезпечують надійний захист інформації.
Під час зустрічі присутні відмітили низку позитивних змін у діяльності податкових інспекцій, та висловили сподівання, що курс на модернізацію, взятий Міністерством доходів і зборів України, залишиться незмінним і сприятиме розвитку бізнесу.
Наприкінці зустрічі Ігор Кондро наголосив, що податківці намагаються створювати максимально комфортні умови для платника податків, і робити все для того, щоб добровільна сплата податків в Україні стала справою честі.


Інформаційно комунікаційний сектор
ДПІ у Залізничному районі м. Львова
ГУ Міндоходів у Львівській област
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Валуєв: Повєткін може ...

КОМЕНТАРІ