У цьому заході взяли участь Сергій Медведєв, який очолює регіональну секцію правозахисної організації «Адвокати та юристи проти корупції та насильства над особистістю», Сергій Литвинов, представник Департаменту ЖКГ ЛОДА, Світлана Луганська, керівник відділу Служби автомобільних доріг області, Світлана Мороз, заступник директора Державного підприємства «Луганскоблавтодор» та представники засобів масової інформації.
Метою цієї наради було отримання відповідей в ході обміну думками на найгостріші і злободенні питання безпеки руху. А ключовим і найважливішим завданням, яке перед собою поставили всі його учасники - з'ясувати, від чого саме залежить статистика трагедій на дорогах, в яких постраждалими фігурують діти.
І не випадково обговорення почалося з озвучування вже знайомих проблем. У їх число увійшли і безгоспні ділянки автомагістралей області, руйнування яких під впливом природної стихії підвищує ризик аварійності. Не обійшли увагою і відсутність потрібної кількості техніки, яка регулює рух автотранспорту.
До цих гострих питань правозахисники додали незадовільне утримання таких безгоспних доріг, проїзд по яких закінчується ремонтом транспортних засобів, що виливаються водіям у копієчку. А ось позов на відшкодування заподіяної шкоди, як з'ясувалося, пред'являти нікому. І присутні на круглому столі чиновники з цим повністю погодилися і пообіцяли підняти ще раз це питання перед керівництвом регіону і вище.
Зі свого боку, представники УДАІ доповіли присутнім про те, скільки клопотань ними було направлено в усі інстанції, щоб, нарешті проблема безхазяйних доріг була вирішена. На жаль, їм ніхто не захотів піти назустріч. Правоохоронці отримали лише сухі відписки. У них були посилання на відсутність коштів, необхідних для повноцінного утримання та обслуговування даної категорії доріг.
А от Світлана Луганська, коментуючи дану проблему, розповіла про позитивний приклад. Так, у 2012 році Службою автомобільних доріг в Луганській області була прийняті на баланс ділянки дороги Р -66, що збігається з дорогою Н-21. Протягом цього року проїжджа частина взятих на баланс колишніх безгоспних транспортних магістралей вже приведена у нормальний і безпечний для автомобілів стан.
Також цікавим виявився досвід Сєвєродонецька, де з ініціативи органів місцевого самоврядування проїжджу частину проблемних вулиць і тротуарів міста взяло на баланс комунальне підприємство. В результаті, якісно покращився стан дорожнього полотна. Правда, до цих пір не вирішено питання оснащення цієї ділянки світлофором і попереджувальними знаками. Але все ще попереду.
Статистика ДТП, озвучена на круглому столі, нагадувала фронтове зведення бойових дій. Всі учасники форуму були єдині, що в мирний час стільки учасників руху, зокрема, дітей не повинні гинути і отримувати травми в дорожніх пригодах. Одноголосно вони прийняли рішення домагатися, щоб на районному рівні було вжито додаткових заходів щодо забезпечення безпеки дітей. Іншими словами, на маршрутах руху школярів повинні з'явитися нові обмежувачі швидкості, світлофори, дорожні знаки «Увага! Діти!». Рішення проблеми забезпечення шкільними автобусами автоматично знизило б ризик ДТП за участю дітей. Також в усі міські департаменти освіти регіону будуть направлені листи УДАІ з рекомендаціями, як необхідно організувати профілактичну роботу у навчальних закладах.
І наприкінці зустрічі, всі учасники заходу вирішили, що на наступний «круглий стіл» необхідно запрошувати і представників органів місцевого самоврядування та Департаменту освіти і науки , молоді та спорту , щоб спільно напрацьовувати програми, спрямовані на усунення причин і умов, що впливають на дорожньо-транспортні пригоди та навчання наших дітей безпечній поведінці на дорогах.
Відділ зв'язків з громадськістю
ГУМВС України в Луганській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Бібліотеки Луцька чекають ...
Наступна новина: Ужгородські міліціонери та ...