Розробку цих документів здійснено у зв’язку з набранням чинності Закону України „Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи” від 4 липня 2013 року.
Також розроблено довідник відповідності кодів органів Міндоходів та кодів органів Пенсійного фонду для використання розробниками програмного забезпечення при формуванні xml-файлів (довідник).
Ознайомитися з електронними форматами та довідником можна на веб-порталі Міністерства http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/povidomlennya-platnikam-pod/112281.html.
Варто нагадати, що при поданні звітності в електронному вигляді потрібно користуватися цифровим підписом. Отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна безкоштовно у відділі реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у Тернопільській області Управління (центру) сертифікації ключів ІДД Міндоходів, що находиться за адресою: м.Тернопіль, вул. Білецька, 1, ліве крило, ЦОПП, 1-ий поверх, кабінет 122. Тел. для довідок 23-53-61. Реєстрація користувачів відбувається з понеділка по четвер з 9:00 до 19:30 год., у п’ятницю - з 9:00 по 18:15 год. Також ключі електронного підпису можна отримати у Чорткові за адресою: м.Чортків, вул. Шевченка, 23, 1-ий поверх, кабінет 10. Тел. для довідок (03552) 2-15-60.
Загалом, за 8 місяців 2013 року у Тернопільській області видано близько 15 тис. електронних ключів.
Детальну інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв Акредитованого центру, бланки документів, зразки їх заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД www.acskidd.gov.ua.
Головне управління Міндоходів у Тернопільській області
Черевата Л.І.
Погоджено:
Конончук О.В.
Манастирський М.О.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: ГУ Міндоходів у ...
Наступна новина: ГУ Міндоходів у ...