Визначено переможців конкурсу на кращий промо-ролик «Файне місто Тернопіль»

Визначено переможців конкурсу на кращий промо-ролик «Файне місто Тернопіль»

04.10.13 08:53 0 893
З метою створення позитивного іміджу нашого міста міська рада спільно з Фондом імені В. Лучаковського оголосила конкурс на кращий промо-ролик «Файне місто Тернопіль». Креативні люди мали час на те, аби віднайти найзатишніші куточки в нашому місті, за допомогою відео створити йому позитивний імідж. Журі у складі Олександра Смика, Юрка Зеленого, Сергія Притули, Тараса Демкури, Михайла Гросуляка, Ігоря Гірчака та групи журналістів винесли вердикт творчим роботам. Обговорення було жвавим і досить критичним. У результаті єдиного переможця не визначили, а призовий фонд розділили на 4 учасників. На конкурс було подано 7 відеоробіт.

«Цей конкурс дав можливість кожному бажаючому показати свою любов до міста і щось для нього зробити. Чесно кажучи, залишився дещо розчарованим, адже жоден із конкурсних промо-роликів не може презентувати Тернопіль на всеукраїнському рівні. На мій погляд, робота Антона Марчевського, хоч і зроблена в кращих традиціях Радянського Союзу, але заслуговує на відзнаку. Взагалі варто було б усі сім роликів перемонтувати і зробити один якісний», - зазначив начальник управління культури і мистецтв Олександр Смик.

Він також наголосив на тому, що у більшості відеоробіт відсутній акцент на людях, на історії і досягненнях міста. Окрім того, жоден промо-ролик не мав попереднього сценарію і чіткої концепції.

Інший член журі Юрко Зелений додав, що всі роботи занадто тривалі за часом. На його думку, відеоролик тривалістю 30-40 секунд легше розміщувати на загальноукраїнських телеканалах. Окрім того, Юрко Зелений звернув увагу на те, що наше місто не може конкурувати зі Львовом, Києвом чи Одесою щодо архітектури, тому варто пропонувати унікальний образ, який сподобається іншим.

Як завжди, найвідвертішим був відомий тернополянин Сергій Притула. «На жаль, у всіх роботах побачив однакові кадри під однотипну музику, під яку хочеться плакати і прощатися з містом. Під час перегляду конкурсних робіт сам себе запитував: «Що ми намагаємося продати за допомогою цього ролика?». Якщо хочемо, щоб до Тернополя хтось приїхав, то варто було б запитати хоча б у киян, що вони знають про наше місто. Як правило, асоціації пов'язані із ставом, бандерівцями, вишиванками, «Старим млином» і піснею «Файне місто Тернопіль». На жаль, за допомогою таких промо-роликів, які ми побачили досягнемо зворотного», - наголосив Сергій Притула.

Начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека подякував усім учасникам конкурсу. Він висловив своє побажання з приводу того, що в промо-роликах потрібно більше показувати людей, які живуть у тому чи іншому місті.

Після критичних зауважень і обговорення журі вирішило присудити перше місце і премію три тисячі гривень Андрію Куляну та його команді. Друге місце і дві тисячі гривень отримав Антон Марчевський. Третє місце і премію по півтори тисячі гривень віддали двом авторам - Миколі Рогатинчуку та Дмитру Савулі.

Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ