Про це повідомив начальник інспекції з питань захисту прав споживачів у Львівській області Юрій Гринів під час апаратної наради ОДА, що відбулась 7 жовтня під керівництвом голови облдержадміністрації Віктора Шемчука.
Також він повідомив, що з метою подолання негативних тенденцій на споживчому ринку області проводилась робота щодо здійснення державного контролю за якістю і безпекою продукції, усіх видів робіт і послуг та додержанням вимог чинного законодавства про захист прав споживачів у сфері торгівлі, ресторанного господарства, послуг та реклами.
«Так, протягом 9 місяців 2013 року інспекцією одержано 830 звернень громадян, з яких 762 – розглянуто на користь споживачів. Як свідчить аналіз звернень – 52% стосуються якості товарів народного споживання, 46% – якості надання платних послуг. За придбані неякісні товари та надані неякісні послуги споживачам повернуто 151,4 тис. грн.», – зазначив Ю. Гринів.
Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Закарпатській області ...
Наступна новина: Рівненська міліція закликає ...
Кінець епохи "спрощенців": гайд з переходу ФОП на ...
Стили одежды для девочек и мальчиков
Заправка лазерных картриджей в Киеве в СЦ и риски самостоятельной
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ
Святкові стрічки: як додати магії вашому декору
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов