"Ризик заради безпеки": МВС розробило соціальну рекламу "Беркута"

"Ризик заради безпеки": МВС розробило соціальну рекламу "Беркута"

09.10.13 10:39 0 998
Головний лейтмотив ролика соціальної реклами, розробленого Управлінням зв’язків із громадськістю МВС України – побачити роботу спецпідрозділу зсередини, очима самих спецпризначенців. Ролик направлений до редакцій 14 центральних вітчизняних телеканалів.

У відеоматеріалі герої розповідають про роботу беркутівця, їхні основні завдання та ставлення родини до їхньої професії.

Правоохоронці підкреслюють, що вони приходять на службу з охорони правопорядку виключно за покликанням і працюють, не зважаючи на всі складнощі служби. Особливо їм важко, коли доводиться працювати на масових заходах, адже тут треновані бійці «Беркуту» не застосовують силу. Їхнє завдання – не допустити зіткнень громадян та кровопролиття, тому правоохоронці виконують роль «живої стіни». Але при затриманні злочинців щоденні виснажливі тренування дають результат.

Ставлення українського суспільства до бійців спецпідрозділу – неоднозначне, адже багато інформації про їхню роботу навмисно перекручується окремими політиками.

Проте не слід забувати, що основне завдання «Беркута» – затримання озброєних зловмисників. Щодня сотні спецпризначенців, виходячи на патрулювання вулиць, ризикують життям заради безпеки громадян.

Нагадаємо, що напередодні професійного свята журналісти вже зустрічалися з бійцями столичного спецпідрозділу «Беркут». Зустріч була організована спеціально для того, аби представники мас-медіа на власні очі переконалися, настільки складною і відповідальною є повсякденна робота міліціонерів «Беркута».

УЗГ МВС України
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Львівській області ...
Наступна новина: Юристи Тернопілля святкують

КОМЕНТАРІ