- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством;
- на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації;
- на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше п'яти.
Звіт, надісланий поштою, не вважається поданим.
Для подання звітності в електронному вигляді платнику слід отримати безкоштовні посилені сертифікати відкритих ключів. У Тернопільській області ці ключі можна отримати, звернувшись до відділу реєстрації користувачів при Головному управлінні Міндоходів у Тернопільській області управління (центру) сертифікації ключів ІДД Міндоходів за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, ліве крило, Центр обслуговування платників податків, а також у Чорткові за адресою: м. Чортків, вул. Шевченка, 23.
Варто нагадати, що Міністерством доходів і зборів України на офіційному веб-порталі в розділі «Електронна звітність» розміщено інформацію про безкоштовне програмне забезпечення, яке можливо використовувати при формуванні та підписанні звітності безкоштовними електронними ключами.
При виникненні будь-яких питань щодо нарахування, сплати чи подання звітності з єдиного внеску платникам слід звертатися до Центрів обслуговування платників органів доходів і зборів за місцем взяття їх на облік як платників єдиного внеску.
Головне управління Міндоходів у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопільщині обмінялися ...
Наступна новина: Львівщина: богдан Матолич ...