Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла, що у центрі запроваджено електронну систему керування чергою, ведеться аудіозапис всіх прийомів громадян, апаратурою відеозапису оснащені робочі місця співробітників, встановлена система електронного документообігу «АСКОД» з можливістю використання електронного підпису. Загалом же установа надає 228 різних адмінпослуг.
Міський голова Микола Романюк зауважив, що з відкриттям Центру надання адміністративних послуг лучанам стало значно простіше вирішувати свої проблеми. Зокрема, раніше, щоб отримати послуги міської ради, треба було обійти шість приміщень, тепер можна усе вирішити, прийшовши лише сюди. «Ми працюємо, розвиваємося, я щодень цікавлюся, що нового додалося у роботі Центу», – сказав міський голова.
Голова облдержадміністрації Борис Клімчук поінформував Першого заступника Глави Адміністрації Президента України Ірину Акімову, що в області затверджено перелік адміністративних послуг, проводяться навчання персоналу щодо консультацій громадян при отриманні адміністративних послуг засобами поштового зв’язку.
Ірина Акімова позитивно оцінила побачене: «Це вже стало доброю традицією, хорошим національним стандартом, що спочатку в обласних центрах появилися добротні будівлі з добре підготованим персоналом, який не просто вміє добре працювати, а в нього є правильні процедури, стандартні для усієї України». Їй сподобалося, що у працівників центру є посмішка на обличчі, що не мало значить для споживача. Є система взаємодії роботи зі скаргами. У Луцьку вона мала нагоду побачити три ящички з відгуками людей: задоволені, дуже задоволені та дуже не задоволені. Це, за її словами, дає можливість правильно визначитися у подальшій роботі. Вона розповіла, що система адміністративних послуг налагоджується по всій Україні, а Луцьк демонструє відмінний приклад, хороші плани не тільки з розвитку системи послуг для міста, а й області. Це чудова, хороша тенденція. Працюють молоді, сповнені ентузіазму, люди, які бачать, як треба працювати і вміють працювати. «Завдання, яке поставив Президент України три роки тому, – зробити послуги доступними, простими, зручними, комфортними в отриманні для громадян практично вирішується. Вважаю, що колеги із Луцька - молодці. Тепер голова обласної державної адміністрації буде працювати, щоб така система надання адміністративних послуг запрацювала в усій області», – зазначила Ірина Акімова.
Окрім того, перший заступник Глави Адміністрації Президента України Ірина Акімова в рамках робочої поїздки до Волинської області ознайомилася з роботою обласного центру кардіоваскулярної патології, обладнання для якого придбано за сприяння Глави держави.
Перший заступник Глави АПУ обговорила з лікарями Центру, керівництвом Волинської області та міста напрямки розвитку запобігання та лікування серцево-судинних захворювань у регіоні. Також у приміщенні обласної державної адміністрації Ірина Акімова провела нараду з питання «Організація надання медичної допомоги при серцево-судинних захворюваннях: міжнародний та регіональний досвід».
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Мурманський офіс ...
Наступна новина: У Львівській області ...