«Акцизи, які збираються повинні витрачатися на експлуатацію і мають зразу відраховуватись до місцевих бюджетів. І поки не буде в Україні незалежного дорожнього фонду – доріг високої якості в Україні не буде» - переконаний Борис Колесніков.
Крім цього, голова комітету переконаний, що в Україні слід ввести плату за проїзд вантажних автомобілів вагою більше 10 тонн.
«За допомогою супутникових систем треба знімати плату за користування дорогами вантажними автомобілями більше 10 тонн. Хто руйнує – той і платить. Простих людей це немає зачіпати. Плата має зараховуватися у місцеві дороги», - заявляє Борис Колесніков.
Голова комітету ВРУ також заявляє, що через тіньові схеми, Україна втрачає 3 млрд. євро – а це 500 км дороги високої якості.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: До 200-річчя від дня ...
Наступна новина: Чернігів: Водоканал будує ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав