Покращити якість податкового аудиту Міністерство доходів і зборів планує шляхом проведення електронних перевірок.
Для проведення електронної перевірки платник податків повинен подати до податкової в електронній формі (з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб) документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, якщо такі документи створюються таким платником податків в електронній формі та зберігаються на машинних носіях інформації. Загальний формат та порядок подання такої інформації, а також форму вищезгаданої заяви має встановити Міністерство фінанів України.
Згідно Перехідних положень Податкового кодексу, електронні перевірки запроваджуватимуть поетапно:
- з 1 січня 2014 р. їх проводитимуть стосовно платників податків які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності;
- з 1 січня 2015 р – для суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу;
- з 1 січня 2016 р – для інших платників податків.
Запровадження системи електронних перевірок зекономить час платників, зробить державний аудит необтяжливим для них, мінімізує персональний контакт між платником та державою, знизить роль людського фактору.
Прес-служба ГУ Міндоходів
в Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Святослав Ханенко та Олег ...
Наступна новина: Тернопільщина: Найбільше ...