Такі новації, на думку експертів Міндоходів, сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій – зазначили експерти Міндоходів. Адже наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів, зокрема, можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді. Крім того, „електронкою” також можна надсилати і звітність з єдиного соціального внеску.
Загалом з початку року безкоштовні посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису на Тернопільщині отримали понад 12 тисяч абонентів. Вони стали власниками майже 18,5 тисяч сертифікатів.
З проектом постанови „Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року №903” можна ознайомитися на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/116028.html.
Зауваження та пропозиції до проекту протягом одного місяця приймаються за адресами: поштовою – 04655, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Міністерство доходів і зборів України, Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів, електронною – www.minrd.gov.ua, а також за адресою Державної служби України з питань регуляторної політики та підприємництва: поштовою – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11 та електронною – mail@dkrp.qov.ua.
Головне управління Міндоходів
у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Прикарпатці отримали понад ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав