Для співробітників Держслужби охорони найважливіше, щоб люди почували себе у безпеці - Анатолій Назаренко

Для співробітників Держслужби охорони найважливіше, щоб люди почували себе у безпеці - Анатолій Назаренко

24.10.13 15:54 0 992
Правоохоронці Державної служби охорони (ДСО) лише в цьому році запобігли понад 4 тис. злочинним посяганням на майно українців. Про це начальник Департаменту державної служби охорони при МВС України Анатолій Назаренко заявив 24 жовтня, під час проведення брифінгу у правоохоронному відомстві на Богомольця, 10.

Голова служби також розповів, що правоохоронці роблять все можливе, щоб громадяни оцінювали міліцію як можна краще. Для цього співробітники ДСО не лише зайняті охороною об'єктів нерухомості, але й оперативно реагують на всі тривожні повідомлення, що надходять від людей на міліцейську спеціальну лінію «102».

«Для нас найважливіше, щоб люди почували себе спокійно і, головне, в безпеці. Для цього керівництво служби прийняло рішення збільшити кількість нарядів, які охороняють житла громадян, а також об'єкти господарювання», - сказав Анатолій Назаренко.

« наші бійці охороняють понад 150 тис. квартир і приватних будинків громадян. Вже в цьому році на 9% збільшилася кількість банкоматів фінансових установ країни, які також охороняють співробітники ДСО. При цьому бійці служби забезпечені всім необхідним для якісного виконання поставлених завдань», - зазначив керівник служби.

За його словами, по всій країні, і особливо в місцях великого скупчення людей, правоохоронці встановлюють також тривожні кнопки виклику міліції. Причому ними може скористатися кожен, хто потрапив у скрутну ситуацію чи біду.

Анатолій Назаренко також зазначив, що співробітники служби вже найближчим часом планують на в'їздах в усі обласні центри встановити великі банери, на яких розкажуть про службу і будуть пропонувати свої послуги з охорони.

«Але, мабуть, найголовніше, це те, що вже зовсім скоро ми запустимо в дію нову систему оповіщення наших екіпажів. Робиться це з однією єдиною метою - скоротити час прибуття на об'єкт де, щось трапилося. Для цього працівники міліції завдяки сучасній техніці будуть отримувати тривожні сигнали безпосередньо, минаючи оператора, який витрачає дорогоцінні секунди та хвилини на обробку інформації і оповіщення екіпажів», - додав Анатолій Назаренко і підкреслив, що важливим також є робота створеного в службі call-центру, співробітники якого розповідають українцям і іноземним гостям про роботу служби.

Завдяки всім цим новаціям, за словами Анатолія Назаренка, ми стаємо зрозумілими нашим замовникам, яких з року в рік стає більше.

УЗГ МВС України
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: "Ми вивчаємо статті ...
Наступна новина: Росія: Толоконникову ...

КОМЕНТАРІ