Івано-Франківщина: Затверджена нова форма книги обліку доходів і витрат для підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування

Івано-Франківщина: Затверджена нова форма книги обліку доходів і витрат для підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування

25.10.13 20:53 0 965
Міністерство доходів і зборів України наказом від 16.09.2013 р. №481, який набрав чинності 18.10.2013 року, затвердило нову форму Книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування, та Порядок її ведення. Ці новації не стосуються підприємців - «спрощенців». Вони і надалі використовуватимуть старі книги.

Нова форма Книги є спрощеною. В ній передбачено 9 колонок замість 12. Не потрібно відображати залишок товарних запасів на початок та кінець періоду, а також внутрішнє переміщення товарів (операцій з передачі товарів найманим працівникам). Адже новий порядок ведення Книги не передбачає обов'язку її заповнення найманими працівниками підприємця.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються підприємцем для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи. Записи виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Як і раніше, паперова Книга реєструється за основним місцем податкового обліку підприємця. За вибором платника податку її можна вести також у електронному вигляді. Для цього підприємцю необхідно отримати посилені сертифікати ключів електронного підпису.

Для отримання електронної Книги підприємцю слід засобами електронного зв'язку, з дотриманням умов щодо реєстрації електронного цифрового підпису, надіслати заяву до територіального органу Міндоходів за місцем податкової реєстрації. Міндоходівці протягом 3-х робочих днів реєструють Книгу та надсилають повідомлення про її реєстрацію із зазначенням реєстраційного номера та дати реєстрації. Лише після отримання такого повідомлення підприємець має право вести Книгу в електронному вигляді згідно з вимогами Порядку. Ведення електронної книги не виключає можливості виправлення помилок або коригування уже внесеної інформації. Це відбувається шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або додатне значення.

Згідно з Порядком, у разі потреби реєстрації нової Книги протягом податкового (звітного) періоду записи у ній продовжуються наростаючим підсумком. Попередня Книга залишається у підприємця та зберігається протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.



Підготовлено інформаційно-комунікаційним відділом

ДПІ у м. Івано-Франківську Головного управління

Міндоходів в Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ