Заява подається за формою згідно з додатком 8 (Д8) декларації з ПДВ. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг. Також можна додати копії первинних документів, складених відповідно до Закону про бухоблік, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Подання заяви та копій вказаних документів є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту.
Платники, які подають звітність в електронному вигляді, мають подавати копії таких документів окремо у порядку, визначеному для подання звітності у паперовому вигляді (особисто платником податків або уповноваженою на це особою надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення).
У разі неправильного заповнення платником податку додатка 8 до декларації та/або неподання копій товарних чеків, інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати ПДВ у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг, або неподання копій первинних документів, що підтверджують факт їх отримання, платник податку втрачає право формувати податковий кредит за сплаченими сумами податку. А тому при виявленні органом Міндоходів цього факту зазначені суми ПДВ підлягають виключенню зі складу податкового кредиту.
Нагадуємо, що згідно з вимогами п.11 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України в ЄДРПН обов’язково реєструється податкова накладна, якщо суми податкового зобов’язання у ній перевищує 10000 грн. або постачаються підакцизні чи імпортовані товари (незалежно від суми податкових зобов’язань).
Підготовлено інформаційно-комунікаційним відділом
ДПІ у м. Івано-Франківську Головного управління
Міндоходів в Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Івано-Франківщина: ...
Наступна новина: Тернопільщина: 5 робочих ...